Bloodshed

Assalamualaikum-.-

Hello HOTTT boys and LONELY girls sekalian,
I am still berCUTI kat rumah,well tomorrow dah gonna take off from my bed as well. Nevermind,I've been so bored. The boredome strikes me every single time here. Gosh,I was wishing to have a time for myself to cover up my study thru this week but then it was just left undone. Haha. Bercakap jer lebeh,but ZERO jer.

I got an issue,Why orang bila dah clash then bermasam-muka? I mean why the hell kena bermasam muka like a fuuu. Yeah,kenapa? Tapi aku pun tak tahu kenapa! Tapi selepas aku jumpa Bruno Mars bulan lepas aku dah mula faham. Dia ada bagitau aku. "Keemi,ingat. Easy come,easy go!". So yeah,so that's why lah kena terima kenyataan yang CINTA easy come and easy go. But why? That's why lah kena cari pasangan yang tak easy-easy eww-eww cam tue. Kan? Sebagai contoh, cer korang tengok citer Cinderella, Sleeping Beauty dan Rapunzel. Mana ada easy-easy love ni. Semua easy-easy love ni bullshit je. Bila tak easy, baru lah thrill. Baru lah adventure. Baru lah fun. Fun fun fun fun fun. Then,tak la wujud satu situasi dimana pas clash jer,aku tak kenal ko,ko tak perlu kenal aku. Wasting your time jer. 




Look at me now,I know,I've been on the situation before,but I made the discussion and so on lah. Lastly,kena terima the fact which is "Kalau jodoh tak ke mana". ILY.

By the way kan,memandangkan aku ni seorang lelaki yang baik, pemurah, setia, gojes dan.. baik, maka now I'm gonna tell you satu faktor yang kadang-kadang membuatkan lelaki suka. Most of the time, lelaki akan tertarik. 

It's called-Special & Detail habits of a girl-
Camnie,pasti ada satu moment yang agak erotic bila korang semua tengah lepak-lepak,tak kisah la kat ner pown,then tetiba with no reason ,a girl yang join korang tetiba rasa risau and gelabah. Sudden case bila girls risau,dorang akan gigit bibir kiri bawah at the same time. Wahh,HOT kan? Tengok nie!


Tak perlu buat muka menggoda. Buat muka risau dan cuak dah cukup untuk membuatkan aku langgar tiang bila tengok. Eh tak tak. Maksud aku, buat muka risau dan cuak dah cukup untuk membuatkan lelaki (bukan aku) langgar tiang bila tengok. Small habits macam ni kadang-kadang menarik hati lelaki. Kadang-kadang, benda macam ni la yang mengingatkan lelaki kat korang. Atau pun dengan kata lain, body languagel. Kadang-kadang, cara berjalan. Kadang-kadang, cara girl tu berpakaian. Semuanya berkaitan dengan your effort la kaum Hawa sekalian. Dan benda-benda kecil yang girls selalu buat sebagai habits biasanya akan menarik hati lelaki. Kenapa? Entah lah. For me, aku rasa ianya comel. 

Lupa plak,tiba aku suka this words. CINTA YANG EWW-EWW. Haha! Dan kalau boleh, jangan cling too much on love and boyfriends. They are nothing anyway. I'm everything,pfffffttttt!

0 comments:

Post a Comment