Fraser Hill

Assalamualaikum,

Aku ingat lagi masa aku di sekolah rendah dulu. Setiap hari aku berulang alik ke rumah aku dengan berjalan kaki. Well, aku berjalan kaki bukan sebab rumah aku dekat, tapi sebab... sebab aku suka berjalan kaki. Ingat senang ke nak cari lelaki yang suka berjalan kaki seperti aku? Dan aku dengar cerita, lelaki yang suka berjalan kaki tu romantik orangnya.

Tapi aku bukan nak citer tentang jalan kaki. Tapi aku nak citer tentng sebuah perjalan kursus yang aku join last week.Haha.

**************************************

Aku malas nak citer,tapi usha-usha dulu photos nie.


Team Saina. From left-Arif,Ram,Anna and me.


Tempat aku stay.

Kem Komandon.

Stage tempat diskusi.


Warden Rumah Merah.

Cheer Rumah Jati.

Roommate.

Inspection form.

Some peserta.

Travelling.


Nice forest.


Teammates. Iloveyouall.



Bersidang.

Sesi forum.

My mates.

Guys!

Rindu korang.

Saina's team.

Sort of.

No plucking area.

Cikgu Kusess erk?

Kusess mates.

Pose.

On the way home.


Kursus Coaching of Coordinator. If i'm not mistaken lah. Damnly fun. So much laughters.

Pernah tak korang rasa hidup korang sucks gila? *Terasa*. Pernah tak korang rasa yang korang tak ada kelebihan langsung? *Terasa*. Pernah tak korang rasa tak ada orang akan sayang kat korang? *Terasa*. Pernah tak korang rasa korang akan jadi Forever Alone? *Terasa* Pernah tak korang rasa korang hidup hanya menyusahkan keluarga? *Terasa* Pernah tak korang rasa kalau korang kena langgar dengan lori dan mati, tak ada siapa akan kutip mayat korang? 

Well,bila aku pi kem nie,semua yang aku sebut tue boleh ditangani. Cewaah. 

Untuk korang yang tak tahu, aku banyak buat salah dalam hidup aku. I am doing it all wrong. Aku rasa aku dah pilih laluan dan perjalanan hidup yang salah. Aku rasa aku umpama tertolak oleh flow yang gelap. Aku rasa aku berada di landasan yang tak tentu. So yes, FML, I screwed my own life sebab tak tahu apa yang aku mampu dan apa yang aku tak mampu buat. So,aku nak minta maaf. Cewaah. Padahal fasi yang suruh balik minta maaf nagn kengkawan. Haha. SAYA IKHLAS TAU MINTAK MAAP NIE. Haha.

Ramai orang kata yang mereka nak balik ke zaman kanak-kanak. Zaman sekolah rendah. Zaman untuk berseronok. Aku pun macam tu. Aku nak kenangan kat Fraser Hill tue dapat dikembalikan lagi. Amin.

Well well,so far,aku just nak cakap,kursus nie havoc best sangat. Haha. Though more on hostel management,tapi what the heck kan? Let's joy.

2 comments:

Annazatul Zaimah said...

weyh, kau silap labelkan gambar kita ouh HAHA btw, nice photos.

Hakeemi Baseri said...

haha. tak perasan gue!

Post a Comment