sudden case

Hey,hopefully sehat-.-




Well,hari berganti hari. Meninggalkan kelmarin yang dah tak mampu diulang. Sudden,aku teringat something. Story of my dormmates. Haha. Saper? Alaa,should be censored.


Kalau lelaki, tak ada masalah sebab lelaki memang suka share. Even seluar dalam pun boleh share-share. Mesti korang tertanya-tanya macam mana (sebahagian) lelaki share seluar dalam eh. Meh aku cerita sikit. Korang tahu kan seluar dalam atau biasanya boxer? Ada satu boxer, first yang pakai adalah tuan dia. Then bila tuan dia tanggalkan, roomate katil sebelah aku pula akan pakai. Tapi dia tak main pakai je. Dia akan terbalikkan seluar (depan pusingkan ke belakang - butang boxer yang sepatutnya di depan, akan jadi kat belakang). Then bila ada orang ke tiga which is dormmate katil atas aku pakai, dia akan terbalikkan seluar (inside out). Then bila ada orang ke empat which is ketua dorm aku pakai, yang inside out tu, akan di pusingkan belakang ke depan. Sistematik dan caring dan loving kan?

Haha. Terrific. Sorry guys. Aku suka pecah rahsia.

0 comments:

Post a Comment