Morning kiss

Well,tata assalamualaikum-.-
Hye,holla! What's more? Urghh,tak kisah la. Bait yang first tadi lagi bagus,ASSALAMUALAIKUM. The only best greeting in the whole world. Hipokrit? Mana da!

Hellow strangers and friends,

How are you right now? Damn good? Got problem with your girlfriend(s) and boyfriend(s)? Or some issues with your life? Well relax, they are nothing anyway. Btw, cakap pasal love, life dan macam-macam lagi ni, teringat pula aku kat operation aku and deritanya(buat teruk).

Semalam, 8 Jun. Biasalah, bila bosan, rajin la juga lepak-lepak kat Facebook intai awek-awek comel. *Terjangkit dengan perangai Aji*. Saje buat keja bodo,cari ilham nak mengarang kat blog. (tak da kaitan ilham ngan aweks comel k)

Kalau korang perasan,since minggu lepas aku macam tak active sangat dengan benda-benda alah mcm facebook n bloggy. Ada la juga segelintir yang tanya.

"Weyhh,hang pi mana? Oversea holidays ka?"
"Pak hang kawen laen ka?"
"Laptop masuk mesin basuh ka?
Or
"Hang dah mati ka?"

Pulak dah! Haha. Tarak la. Mana ada bapak aku kawen laen,aku yang nak kawen. Grr. Well,direct to the point,aku kurang sehat. Kurang la sangat. Tak da la,aku sehat,cuma tak sehat. Huh? Cakap keling pa? Haha.

First of all sikit,this post ala-ala nak ucap terima kasih. Ehh,tak da la. Aku budak jahat. Budak jahat mana ucap terim kasih. Haha. Well,last week,hari Khamis(malas nak hengat)aku checked-in KMC. Urghh,tak takut pun. Alaa,doctor cakap bedah seket jer. Kat rumah aku dah practise siat-siat isi aku,so,no problemo lah(walaupun tak).  

Here it goes.
Aku masuk dekat tengah hari jugak la. Rosakkan katil. Tengok tv. Maen air dalam bilik air. Oppss. Sampai la pukul 3.30 p.m.. Haihh,then datang la nurses. Arghh,the old ones la. Psikick jer. 

"Adek,nah pakai baju nie. Tak perlu inner,tak perlu short pants. Kami tak tengok ahh. Kami dah ada laki kat rumah.Taw la kami maen ngan laki kami!"

Haha. Patut la dorang hantar yang senior sket jemput aku. Kalau hantar yang anak dara,mak-mak dara mau sangkut dorang ngan aku. Aku? Aku relaks jer. HHBB mana kejar pompuan,pompuan dok maen kejar-kejar cari aku. Tak caya? Hang pi tanya Tiger Woods tue. Dia macam aku la. Pompuan dok kejar. Last-last orang baek macam kami gak DIPERSALAHKAN.

Aku ingat lagi sebelum nak sampi ke bilik bedah jer,tiga kali (kot) aku tukar katil. Maen passing-passing plak. Then,masuk satu ruang tue,aku ada gak bermanis mulut menjawab dengan bodohnya soklan pakar bius aku.

"Ehh adek,takut tak?"

Malas aku nak menjawab. Takut? What the heck. Nie bekas pengguna jarum tegar la. Cuma dah bertaubat. Haha. Well,then dia bius apa tah kat bahagian atas tapak tangan kiri aku. Suka hati jer. Dah tak natural body aku. Then,dorang pun heret aku ker bilik bedah. Ya Rabbi,banyak gilerrrrr nurses. Sebab tue aku suka. TAK. I mean sebab tue aku suka nak sehat nie. Haha. Well,betul cakap orang. Gurls look beautiful in uniforms. Serious to say la,macam kat sekolah aku hari Selasa pakai uniform. Memang HOTDAY for boys selaen aku la. Aku tak,aku agak baek. Sikit. Haha.


Then,first doctor inject apa tah. Terus aku dibuai mimpi.........

Urghhh!
Tettt,dah-dah la tue bedah aku. Urghhh,3 jam aku tidur. Mana cukup! Ahaks-.-Then,habis jer settle semua terus aku sedar. Laa,ingatkan dah ada kat alam laen. Tak la kena pandang buku teks lagi,modules sejarah,folio bio,bangun awal n so on yang aku taw korang pun sama jer ngan aku. Well,then,critical time! Laa,buat teruk plak. No,actually,aku payah nak inhale. Macam ada orang letak emas dalam throat aku. Haha.

Well,after that,terus hantar aku masuk ICU. Semalaman kat ICU. With nothing to USHA. Haha. Then,habis citer. Esoknya,masuk ward besa and petang tue gak kuar ward. Easy! Gosh! Everything has burned a huge hole in my pocket. Mahal kutt.Cost? Seringgit setengah jer. Murahkan? Haha. Hey,makanan kat situ kan,TERBAEK. Haha. Tak perli. Serious to say lah-.-

Anyway,thanks to my doctor. Owhh,sorry,silap manner. I must thank to myself first sebab macho jer dari awal sampai sekarang. Secondly,my own doctor,Dr. Manisekar and also to my CUN nurses and not more words to say,just a big smile for my parents. Jasamu ku tulis dalam diary. Haha.

This would be mine. Haha.

And,ofc,to the only visitor. Only me know who.



p/s:Tetiba addicted dengan lagu Terra Rossa,bunga angkasa.

0 comments:

Post a Comment